MediaMarkt Türkiye
MediaMarkt Türkiye

MediaMarkt Türkiye, pazarlama için faydalanılan teknolojilerin ve bu teknolojilerin yaratıcı ve etkili kullanımının ödüllendirildiği Martech Awards’ta “En İyi Veri Kullanımı” kategorisinde 1’inci oldu.

Çok çeşitli alanlarda aldığı ödüllerle adından çokça söz ettiren MediaMarkt Türkiye, dijital Ajansı SEM ile birlikte hazırladığı dijital odaklı kampanyası ile yeni bir ödül daha kazandı.

Pazarlama için faydalanılan teknolojilerin ve bu teknolojilerin yaratıcı ve etkili kullanımının ödüllendirildiği Martech Awards’ta “En İyi Veri Kullanımı” kategorisinin kazananı Şahane Cuma (Black Friday) için yaptığı proje ile MediaMarkt Türkiye oldu.

Uniq İstanbul’da düzenlenen ödül töreninde MediaMarkt Türkiye ekibine ödülünü etkinliğin jüri başkanlığını üstlenen, UiPath Türkiye Genel Müdürü Tansu Yeğen takdim etti.

MediaMarkt Hakkında

50 yıllık birikimiyle, 14 ülkede, 1000’den fazla mağazası ve 65 bini aşan çalışanı ile yıllık ortalama 2,1 milyar ziyaretçisine hizmet veren MediaMarkt-Saturn Retail Group’a bağlı MediaMarkt, dünya markalarını Alman uzmanlığı ve uygun fiyatlarla müşterilerine sunuyor. Kaliteli satış öncesi ve sonrası hizmet anlayışıyla müşterilerini ağırlayan Avrupa’nın 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, Türkiye’de ilk mağazasını 2007 Eylül ayında İstanbul Ümraniye’de açtı.

2013 yılında da online satış kanalı mediamarkt.com.tr’yi hayata geçirdi. Uluslararası çok kanallı stratejisi ile mağazacılık ve online perakendeciliğin sayısız avantajlarını müşterilerine entegre olarak sunan MediaMarkt’ın, 20’si İstanbul’da olmak üzere Adana, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bodrum, Bursa, Çorlu, Çorum, Denizli, Edremit, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, İzmir, İzmit, Kayseri, Sakarya, Samsun, Malatya, Mersin, Konya, Kahramanmaraş, Şanlıurfa, Trabzon ve Balıkesir’de toplam 71 mağazası bulunuyor.